۱۳۸۶ بهمن ۲۳, سه‌شنبه

لذت امروز

بچه ها مصداق زندگی در لحظه اکنون هستند.باید آنها را در حال دریابی، نمی توانی به لحظه ای دیگر واگذارشان کنی.هرگز نمی توانی خنده و شادیت را در زمانی غیر از اکنون با آنها همراه شوی.برای آنها فردایی که امروز را به خاطرش از دست می دهی وجود نداردو اگر امروز را از دست دادی فردایی برای جبران وجود ندارد. فردا لحظه ای تازه متولد شده است که نیازهای اکنون خود را بر می تابد نه دیروز از دست رفته را.
لحظه های من با سامیار وقتی دلچسب و زیباست که به او در همان زمان نیاز پاسخ می گویم.هیچ وقت نمی توانم بازی را به لحظه دیگر واگذار کنم.خنده ام برای او وقتی ارزشمند است که در لحظه شادمانه او بخندم نه در یاد زیبایی لحظه های گذشته.
این زمان برای من فرصتی است که خود را از دغدغه های فردای نیامده آزاد کنم و لذت امروز و اکنون را که سالهاست تباه کردم، به دست آورم.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

what is your problem with blogspot ?

ناشناس گفت...

Dear Marjan, I am happy to see your weblog.
you write so nice .
kiss samiyar

ناشناس گفت...

Salam Marjan jan jan!
شین جان شما را معرفی کرد و راست می گه زیبا می نویسی..موفق باشی.

مرضیه

مرجان گفت...

مشکل من اینه که نمی تونم لینک وبلاگ دوستام رو اینجا بذارم

طاهره جون،من هم از اینکه به اینجا سر زدی خیلی خوشحال شدم.مشتاقانه منتظر نی نی هستیم
.
مرسی مرضیه جان از کامنتت.

ناشناس گفت...

سلام، من از وبلاگ خانم شین به اینجا اومدم.از آشناییتون خوشحالم. به قول ایشون قلم خیلی قشنگی داری.
در مورد مشکلات وبلاگت، من قبلاً همین تمپلت رو داشتم که خیلی باهاش مشکل داشتم مثلاً نقطه ها و علامتهای آخر حمله هارو میآورد اول حمله ها یا ... اول اینکه تمپلت رو عوض کردم. برای اینکه کامنتها توی یک صفحۀ جدا باز بشه، " باید" پاب آب " توقسمت تنظیمات بلاگر انتخاب بشه . ولی با همه اینها کامنتدونی بلاگر مشکل داره برای همین من تو"هالواسکن" مثل خانم شین ثبت نام کردم و با استفاده از راهنماییهای موجود تو همون سایت مبنی بر دانلود رایگان کامنتدونی، کامندونیم رو هالو اسکن کردم ولی کامنهای پستهای قبلیم پرید.
برای اضافه کردن لینک دوستها، بلاگرهای جدید یه تمهیداتی دارند که لازم نیست که بری وارد "اچ تی ام ال " بشی. بلکه فقط تو قسمت "لای اوت"،" پیج المنت،" روی "اد پیچ المنت " کلیک کن و بعد "لیک لیست" رو انتخاب کن . فقط کافیه اسم آدرس دوستات رو تو قسمت آدرس دار وارد کنی و اسم وبلاگشون رو هم تو جای مخصوصش بنویسی و اد کنی. امیدوارم که موفق باشی. من هم همین جدیدا اینها رو کشف کردم
مامان فراز.