۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

باد پاییزی بیست و نهم مهرماه

پاییز رو دوست دارم یا دقیقتر بگم ماه مهر رو دوست دارم.شاید برای اینکه در تمام سالهایی که مدرسه می رفتم از اول شهریور منتظر باز شدن مدرسه ها بودم و مهر یعنی آغاز مدرسه، شاید هم برای اینکه در مهر متولد شدم و همیشه از این موضوع راضی بودم.اگرانتخاب با خودم بود باز هم ترجیح می دادم که در ماه مهر به دنیا بیام.
ترازویش را دوست دارم و حتی بعضی وقتها که نمی تونم به راحتی تصمیم بگیرم باز هم میزان مهرماهی رو تمجید می کنم.
روز تولدم رو دوست دارم و از نزدیک شدنش به هیجان می آیم.تا قبل از اینکه با "زبان زندگی"آشنا بشم گاهی از خودم شرمنده می شدم که چرا اینقدر برای روز تولدم ارزش قایلم و چرا دوست دارم که هزاران تبریک دریافت کنم و چرا از هر تبریکی اینقدر ذوق می کنم....
اما وقتی فهمیدم که "گرامیداشت" یک نیازه کمی راحتتر شدم .....

و امروز روز تولدم رو در کنار بهترینهای زندگی ام و در جایی خیلی دور از خیلی کسانی که دوستشان دارم جشن گرفتم، در جایی که هیچ نشان آشنایی با گذشته هایم نداره، احساس غریبیه، بعد از اینکه سالهای سال برگهای زرد پاییزی نشانه های تولدم بود، این بار تولدم رو با شکوفه های بهاری جشن گرفتم، ....من دلم برای باد پاییزی بیست و نهم مهرماه تنگ شده

۸ نظر:

Mrs Shin گفت...

تولدت مبارک

پریسا گفت...

متولد ماه مهر، تولدت مبارک!

فریبا گفت...

سلام مرجان جون
تولد پاییزی پر از شکوفه ات مبارک
مهم اینه که تولدت هر جا که باشی پر از رنگ و شادیه
بهترین ها رو برات آرزو میکنم

مهرک هرندی گفت...

تولدت مبارک. همیشه شاد و شاداب باشی

ناشناس گفت...

سلام عزیزم
تولدت خیلی خیلی خیلی مبارکه
بوس فراوان
مانا

آمیتیس گفت...

تولدت مبارک مرجان جان جان جانم.

ناشناس گفت...

مرجان جون تولدن مبارک
وحیده علی و نیکا

مرجان گفت...

دوستان عزیزم مرسی از همه پیام های خوبتون